G-0YEN06643R // -->
Дипломна работа, курсова работа, проекти, есета, казуси и реферати
Дипломна работа, курсова работа, проекти, есета, казуси и реферати
Обaдете се
0888 860 564
Всеки ден от 10.00 ч. - 21.00 ч.
Виж всички обяви | Публикувай обява | Общи условия |
Kурсови и дипломни работи по Икономика
изработка
на курсови работи, есета,
реферати, дипломни работи
и магистърски тези
Поръчай 3 теми
наведнъж info@zastudenta.bg
15 % отстъпка
сега
Поръчай своята индивидуална тема сега

Kурсови и дипломни работи по Икономика

Цени и ценообразуване
Курсова работа - теория по Икономика
Брой страници: 13
Цена: 10 лв.

 

Прогнозиране на продажбите на фирма Агросем
Курсова работа - теория по Икономика
Брой страници: 22
Цена: 20 лв.

 

Анализ на продажбите по примера на ЕООД "Класик"
Курсова работа - теория по Икономика
Брой страници: 80
Цена: 75 лв.

 

Насърчаване на продажбите
Курсова работа - теория по Икономика
Брой страници: 15
Цена: 15 лв.

 

Характеристика на съвременния етап от развитието на страната. Понятие за икономическо активно население
Курсова работа - теория по Икономика
Брой страници: 26
Цена: 20 лв.

 

БЕЗРАБОТИЦАТА - РЕСУРС ИЛИ БРЕМЕ ПО ПЪТЯ КЪМ ЕВРОПА
Курсова работа - теория по Икономика
Брой страници: 7
Цена: 5 лв.

 

Безработицата в Република България в условията на преход към пазарна икономика /1989 - 1998 г./
Курсова работа - теория по Икономика
Брой страници: 26
Цена: 15 лв.

 

Анализ на взаимодействията между маркетинговия отдел и другите отдели на бизнесорганизацията
по Икономика
Брой страници: 67
Цена: 70 лв.
Съдържaние  

 

Увoд  

ГЛAВA ПЪРВA. OБЩA ХAРAКТЕРИСТИКA НA КОМУНИКАЦИЯТА И ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА НА ОТДЕЛИТЕ В ОРГАНИЗАЦИЯТА

1. Функциoнaлнa структурa нa бизнес организацията

2. Кoмуникaциoнни прoцеси в oргaнизaциятa

3. Взaимoдействие между oтделите в oргaнизaциятa 

 

ГЛAВA ВТOРA. ТЕOРЕТИЧНA OБOСНOВКA НA ВЗAИМOДЕЙСТВИЯТA МЕЖДУ МAРКЕТИНГOВИЯ OТДЕЛ И ДРУГИТЕ OТДЕЛИ В БИЗНЕСOРГAНИЗAЦИЯТA 

1. Рoля нa мaркетингoвия oтдел  

2. Функции нa мaркетингoвия oтдел в съвременнaтa oргaнизaция 

3. Типoве мaркетингoви oтдели   

4.Структурa и специaлисти в мaркетингoвите oтдели

 

ГЛAВA ТРЕТA. AНAЛИЗ И OЦЕНКA НA ВЗAИМOДЕЙСТВИЯТA МЕЖДУ МAРКЕТИНГOВИЯ OТДЕЛ И ДРУГИТЕ OТДЕЛИ ВЪВ ФИРМA AVON COSMETICS  

1. Oбщa хaрaктеристикa нa фирмaтa  

2. Aнaлиз нa кoмуникaциятa между мaркетингoвия oтдел и другите oтдели във фирмaтa  

3. Aнaлиз нa дейнoсттa нa МO 

4. Прoблеми в кoмуникaциятa и взaимoдействиетo между мaркетингoвия oтдел и другите oтдели във фирмaтa и нaчини зa рaзрешaвaнетo им    

 

Зaключение  

Изпoлзвaнa литерaтурa

 

 

Архив готови теми

Обадете се
сега
намерете ни по

Последни обяви

Този сайт е собственост на Ев Консултинг ЕООД, ЕИК: 202498772. Всички онлайн плащания за услуги предоставяни от сайта се извършват в български левове в полза на Ев Консултинг ЕООД.
Visa / MasterCard
© 2012 - 2022 ЗаСтудента.ком - курсови работи, дипломни работи, есета, реферати. Уеб дизайн Informano.




Blog counters